Destinaaa 14 aylik olana kadar kullandı bebeğim. Hastanede tutmuştu. Uykuya geçişte kolaylık oluyor. İlk 3 ay ani bebek ölümü riskini azalttığı için öneriliyor ama sonrasında önerilmiyor. 1 yaşından sonra bıraktırmak zorlaşıyor. Ben faydasını gördüm geç olmadan da biraktirdim. Meme reddi olmadı. Biberonda veriyordum ayrıca. Çocuğuna göre degisiyor. Birde marka önemli. Biberonda da emzikte de Philips avent kullanmıştım. Anne memesine yakın diye.