Destinaaa ilk 4 ay ani bebek ölüm riskini azaltıyor ve emme refleksini sakinleştiriyor. İlk 4 ay emzik kullandık ama ağzından her düşmesinde uyanırdı reflüsü olduğu için sürekli ağzında emzik olurdu milyon kere kalkardı ağzından düşünce tam ben bıraktırma kararı aldım kendisi 4. Ay uyku gerilemesi ile uyumamak için emziğini bıraktı..
uykuyu seven bir bebek değil 6. Ayında zorla tekrar emzik verdim sadece uyurken emziğini emiyor uyku dışında gün içerisinde vermiyorum şuan 8 aylık olacak çok şükür zarar görmedik.