Oykuaygun ElaZeyAras umarım ateşsiz ağrısız atlatırsınız 🙏🏻 bugünü geçirdikten sonra yarın hiçbir şeyi kalmaz inşallah
Melegim1 Biz de 10 da olduk biraz dudakları pembeşince bir çay kaşığı verdim bir saat önce. Şu an ateşi 36.4
Leylazra Melegim1 kafama takılan şey 3 aşıyı Nasıl vuruyorlar.İlk aşıda ugunuyor çocuk bunu merak ediyorum.Nefesi kesilir diye korkuyorum😞
Ysf-kn Leylazra Yok zaten kucağına l sakinleşsin diyor ebe arka arkaya vurmuyor bizim öyle oldu biraz sakinledi diğerini vurdu zaten kucağına alınca hemen susar 😍
Angelangelll Ysf-kn Bizde üst üste yaptı hemen. İlk kola vurdu ağlaması bitmeden bacağa sonra o bitmeden diğer bacaga
Yasemin38 ElaZeyAras aşı öncesi şurup vermek aşının etkisini azaltıyor canım. Eve gelince ver durumuna görede 6 saatte 1 verebilirsin
adanur ElaZeyAras şöyle bize de ebemiz ver dedi. Ama vermeyin bence. İlaçla bebeğin bağışıklık sistemini baskılarsınız bu yüzden yapılan aşı tam etki göstermez