ElaZeyAras mrvklncc umarım . Bende burda sordum maalesef geç gördüm mesajları . Bugünü atlatirsak ateşsiz olmayız bence ateş
ElaZeyAras Saziyersin benim aklıma geldi ama arama motoru ndan ilaç vermeyin aşının etkisini kırıyor demişlerdi ona bakıp bende vermedim keşke verseymisim. Ya olursa ates
ElaZeyAras Mucizemsin21 evet banada çok geldi . Çok üzüldüm nasıl ağladı yavrum. Birde kendini çok sıktı .
ElaZeyAras Oykuaygun Sizi dinleyip verdim valla çok huzursuz yavrum. Hep ağlamaklı. Ağrıyor sanırım aşı yapılan kol
Oykuaygun ElaZeyAras o koluna çok dikkat edin mümkünse kundak yapın aşı yapılan yere denk gelmeyecek şekilde. Harsket ettikçe ağrır. 4-6 saat sonra tekrar calpol verirsiniz
idilolo ElaZeyAras rahatlatır, çok geçmiş olsun, benim bebeğim de dün menenjit aşısı oldu, çok ağladı
Mom626272 ElaZeyAras banada ver diyen olmadı atesıde olmadı ama çok halsızdı agrısı var gıbı ben gece yatarken verdım rahat uyusun dıye ama gel görki aşıdan soramı artık tesadüfmü iştahı azaldı
ElaZeyAras Oykuaygun ben zaten arada yarım kundak yaparım . Elleri açıkken hemen uyanıyor dediğiniz gibi yapacağım
Oykuaygun ElaZeyAras umarım ateşsiz ağrısız atlatırsınız 🙏🏻 bugünü geçirdikten sonra yarın hiçbir şeyi kalmaz inşallah