Cekuli LiyaAsel ben kolye kullandım salyada azalma oldu ama bitmedi huy olarak geldilermi yine geliyor valla ataklarda bir işe yaradığını söyleyemem ama geceleri çıkarıyorum baş ucuna koyuyorum belki ondan olmamıştır bilemiyorum
[silindi] LiyaAsel o kolyeye ınanmakla ılgılı koru korune ınanıyorlar ona gore hıpnotıze edıyorlar kendılerını sacma sapan bısey yanı
MelekDirlikki ikikizannesi bende aynı sayfadan aldım ama salyalarımıza hiç etkisi olmadı gün içinde 20 kere önlük değiştiriyorum 🤦🏼♀️
SlvCnr MelekDirlikki bulunduğum ilde yengemin kardeşinin kehribar yeri var gram ile satılıyor ben 140 a bileklik yaptırdım
ikikizannesi MelekDirlikki dogrudur canim bnde ne umutlarla almistim yakin arkadaslarim kullaniyo cok memnunlar demekki cocuklari sakin kolyeden degil
MelekDirlikki ikikizannesi yok canım kolyeden olacağını hiç sanmıyorum. Çünkü kolik bir Bebeğim var ona da faydası olacağı uykusuna faydası olacağı da yazıyordu sayfa da ama biz de herşey aynı çok şükür sadece gaz derdi bitti o da ayından dolayı tabi
yldrm986 LiyaAsel kesinlikle kullanma canım benim, doktorlar da önermiyor.Cok tehlikeli buluyorum ben de ,kopup bebeğin yutabilir ya da koluna boynuna dolanıp kangren yapabilir.Ve sürekli vücudunda bir enfeksiyon kaynağı,benim düşüncelerim bu şekilde 🙄