LiyaAsel canım bende aldım kehribar kolye 1buçuk aydır takıyorum ogluma çok da memnunum kolyeyi hiç çıkartmıyorum banyodan banyoya çıkıyo bide 15 günde bir yıkıyorum kolyeyi ve oglum bugün ikinci dişini çıkardı ateş ishal hiçbişey olmadı şükür kolyeden önce salyası çok akıyodu kolyeden sonra hiç salya kalmadı diyebilirim memnunum yani yurtdışında almanyada yaşıyorum burdan sipariş verdim ben gerçek olması önemli kolyenin