Bao gizem161216 evet oluyor. Korkmayın yapın. Burun tıkanıklığı çok daha tehlikeli. Burnunu mutlaka açın.
gizem161216 Mom5345453 canım nazal aspiratör aldırdım çok işe yarıyor en azndan rahat nef3s alıyor doktor kullana bilirsin dedi bana ama çok değil tabikide valla temizliyorum birdaha oluyor 2 saat sonra çok uca gelince tekrar yapıyorum serum. Fizyolojik dqmlatarak tabi
Bao Badeeeee günde 3-4 sefer serum eşliğinde çekmenin hiç bir sakıncası yok. Asıl burnun tıkalı kalması riskli. Öksürük, boğaz enfeksiyonu, alerji, ateş vs.