Bugün doktora gittim benimde hırıltı vardı, çok şükür ciğerlerde birşey yok, serum fizyolojik sıkmaktan korkma doğal birşey dedi 4-5 defa sıkabilirsin dedi gerekirse bir tane birine bir tane birine dedi. Çekmeyi birşey görmediğiniz durumda önermiyorum kullanmayın dedi. tıkanıklık içinde yeni bir damla verdi çok şükür bir kerede işe yaradı.