Hipatya Aa aç olabilir gerçekten. bizimki de gece çok uyanıyordu, normalde tek göğsümü emziririm sonraki uyanmasında da diğer göğsümü. Geçen gece acaba doymuyor mu, niye uyanıyor ki diyerek iki göğsümü de peşpeşe emzirdim ve saat başı kalkan çocuk 3,5 saat sonra kalktı. Dün bende doktora akşam doymuyor olabilir deyince sadece tek öğün akşamları ek gıda verebilirsin dedi. Böylece ek gıdaya başlamış olduk.