EYLUL_TOPRAK38 Valla benim kızımda öyleydi beşiğe koyuyordum tık uyanıyordu yatağa yanıma aldığımda uyuyordu kokumuzu istiyorlar bence ama benim kız yataktan düştü yastıkları aşıp o yüzden mecbur ağlasada sızlada alıştı beşiğine tabi hala benim yanım daha güzel geliyor ama düşecek diye korkumdan yatıramıyorum