VERA19 Mutlu1anne 22 ay önce sezeryan oldum.İz baya hafif,rahatsız edici görünmüyor.O kaşıntı her zaman olmasa da ara ara geliyor hala delirtiyor🥶
Nurtalib Eslemasya ayni yerden kesilmis ama biraz kaydirmislar galiba ust uste gibi duruyor dikis izleri
nneslihan Mutlu1anne izim belli belirsiz ince düz bir çizgi ve doktorum kesiyi küçük açtı kaşıntı başlarda oluyordu sadece