Kuzeybey2209
Bugün aksam kızım koltuktan düştü. Odaya koşa koşa geldiğimde yüzüstüydü. Hâlâ anlam veremiyorum nasıl düştüğüne. Burnunun bir kısmı kan topladı. Alıp emzirdim, keyfi yerine geldi ama çok korktum eşimi cagirdim. Görevden geldi, acile gittik hemen. 4 saat bekleyin dedi. Burnunda kırık var mı diye röntgen de çekildi, bir şey çıkmadı. 24 saat boyunca sürekli kontrol edin dedi doktor. Uyuduğu zaman saat başı uyandırın dedi. Sabaha kadar oturacağım şimdi.