Oğlum 12 aylık az önce uyutmak için odaya geldim yatakta oynuyordu dolaptan pijama almak için ayağa kalktım arkamdan koştu yataktan düştü kafasını çarptı çok şükür bir şeyi yok suyla kafasını ıslattım elini yüzünü yıkadım biraz buz koydum çok uykusu vardı uyuyakaldı bir şey olur mu sizce çarptıktan sonra yine yürüdü çizgi film açtım güldü tepki verdi normaldi yani bilemedim