YamanAli ahhh aynı konuda takılı kalmış gözü yaşlı bir anneyim ben de..hatta tam bebeğimi uyuturken şuanda yazınızı okudum gözyaşlarımla🥺 öncelikle Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor, bende öteleye öteleye (inanın zor durumda kalana kadar maddi anlamda) 16.ayına kadar getirebildim yavrumu..o kadar bağlı oğlum bana, babasına bile gitmez, biraz dedeci tabi o ayrı neticede çok ilgi gördüğü kişileri seviyorlar☺️ Şimdiden hesap yapıyorum görseniz halimi; evim işime 5 dk uzaklıkta, sabah emziririm öper koklarım, sonra oyun oynarken kaçarım diyorum, 1-1,5 saate 1.uykusunu yapar, sonra öğle arasında gelmiş olurum yine sarılırım yavrumla olurum, sonra yemek yer 2.uykusunu yapar sonra akşam olur işten gelirim diyorum işte avuntu🤷♀️Nasıl ayrılacağız🥺 asıl biz bu duruma nasıl alışacağız😢😢😢