Artık ötele ötele derken dönmem gerek. 16,5 aylığız. Aşırı bana bağlı kimseyle durmuyor. Tam pandemi bebeği. Kayınvalide bakıcak. Nasıl olucak bilmiyorum .Çok üzülücek beni arıcak gözünün önünden ayrılsam hemen sesleniyo. Beni aryo pda oda. Cok zor ya. Çalışma saatlerimde uZun 9-7. Yaşayan varmı bu durumları. Kolay alışıyorlar mı. Napıcam bilmiyorum . Çok üzülüyorum. 😭