Kelebekk17 bizde 4 aylıkken 5400 dük sadece anne sütü alıyordu sütünün yetmediğinin farkındaydıö bezler güzel dolu doluydu ama Dr az bulmuştu 4.5 aylıkken başlamıştık ilk yoğurtla başladım formül mamaya geçtik şu an çok şükür iyiyiz erken başladık faydası da şu an çok şükür her şeyden yemesi bence hiç takmayın ek gıdaya erken başlaması kötü bir şey değil emin olun Dr uygun görüyorsa sıkıntı olarak görmeyin.