Kelebekk17 merhaba benim kızım da 4 ay 20 günlük, 12 gün önce kilosu 5,770 çıkmıştı. Bizim kilo alımımız da ilk aylardan beri yavaştı ama doktorumuz hiç bi sorun yok kilo alımı gayet iyi diyor. Başlarda ben de çok takılıyordum ama artık kabullendim yeter ki sağlığı yerinde olsun. Ayrıca doktorumuz ek gıdaya başlayalım dedi, ben de bugün kabak ile başladım. Bebeğim hiç yadırgamadı, gayet güzel yedi.