Mys01-01 Muallime1 walla 3 sinovac oldum cnm bu sefer resmen şırınga doluydu fazla vuruyorlar ilkkez kemıklerım agrıdı bas agrısı yaptı
Muallime1 Kucukadamimm Değil zaten de yoğun bakım ünitesinde aşı oranlarında 3.Bıontech olunca koruması çok ondan sordum