Hilal1120 aman allahıım 😱🤗bizimkide 16 ay 14 günlük demekki ataktayız bizde 🤦🏻♀️gündüzleri iyi çok şükür ki benim kız ağlaması huysuzluğu falan yok. gece de bi ara çok iyiydi ama nazarım değdi galiba 😀tek uykuya artık geçirmem lazım galiba ya. gündüz kaçta uyanıyo 19:30 çok erkenmiş ya gece uykusu için. taş çatlasın 10 dan aşağı uyumaz. tek uyku yaparsam belki uyur. ay o dişkerden çok çekmedim ben 4 diş aynı anda çıktı ama sadece ateşi yükseldi biraz aşırı zor geçmedi köpek dişinden korkuyorum. allah yardımcımız olsun valla😀