Bir bizdemi böyle acaba ya. gündüz iki uyku uyuyo hala onu bi şekilde hallediyoruz ama gece bu aralar çok beter ya. emzirmeyi bıraktım sayılır sadece gece oda mecbur kalırsam. ona rağmen uykusu düzene girmedi. bi ara çok güzeldi bir hafta kadar şok olmuştum aşkam uyuyup sabaha kadar uyanmamıştı. sevinmiştim düzeldi diye. atak dönemi mi nedir bilmiyorum gece ağlayarak bağırarak uyanmaya başladı ve saat başı kalkıyo. başka bişey olabilr mi bilmiyorum. sizde gece uykuları nasıl kaç kez uyanıyo. artık çok yoruyo ya🤷🏻♀️