Cookie valla doğru diyorsunuz onlar uyuyunca kafa dinleme şansı oluyor 😊 (29 aylık benim kizimda) acaba zorlamasanız gece geç mi yatsa bizimki 8.30 gibi kalkar 2de falan yatırırım cabuk uyur ayda 2 kere falan sapıtıp 5de falan bayılıp uyuyor gündüz 2 saat kadar uyur gece de beklesek 1e kadar bile oturur ama 10dan sonra soylemeye basliyorum borazdan uyuycaz diye 11 11.30 gibi uyuyor bizede ona da bu uyku yetiyor 2 ihtimal ya gec yatacak yada erken kalkacak