Hanımlar oğlum 28 aylık öğlen uykusuna 1,5 gibi geçiyor ama çok zor dalıyor bazen 1 saat uğraşıyorum uyutmak için 2 saat sürüyor uykusu,gece uykusuda aynı şekilde saat 10 da odaya geçeriz uyuması 11 i bulur artık sabrım kalmıyor bağırıyorum sonrada vicdan yapıyorum , eşim öğlen uykusu yaptırma diyor bende daha küçük olduğunu düşünüyorum o uyuyunca birazda kafa dinliyorum ne yapmam lazım öğlen uykusunu kaldırsam mı fikir verin lütfen 🌸