Pembeinekk273 bende de aynısı olmuştu adetimin üzerinden 5 gün geçmişti bende test yaptım hemen negatif çıktı sonra çöpe attım bir bakayım dedim ne göreyim ikinci çizgi kafayı yemiştim araştırmaktan Bi kaç kişi de böyle olup hamile olduğunu yazmıştı iyice strese girdim ertesi gün bir daha test yapacakken adet olmuştum 🤭