Pembeinekk273 Kızlar gebelik testi yaptım dün ilk 2 saat hiç ikinci çizgi çıkmadı . Az önce önce çöpten alıp baktım üstündeki çizgi böyleydi , gebelik var mı https://www.hizliresim.com/79f2i7i
birtutamsac Pembeinekk273 kuruma çizgisi bence bende de öyle olmuş eşim çöpe atmıştı dur bi bakayım dedim aynı öyle kabartı gibi çizgi var ama kaç saat sonra belirdi
Misterious Pembeinekk273 İlk 5 ya da 10 dk iicnde çıkan sonuç geçerlidir. Kutusunun üzerinde süresi yazar. 2 saat sonra çıkan sonuç gecersiz
Pembeinekk273 Balkizlarim ay inşallah daha kızım küçük bide iğne oluyorum iyice paranoyak oldum galiba
birtutamsac birtutamsac silikte olsa var gibi ama bence dediğim gibi kuruma çizgisi o, inşallah öyledir 🌸
MucizeKalbim Pembeinekk273 gebelik başlangıcıysa sabah ilk idrar doğru sonuç veriyor. Garanti olsun diye sabah Yapmak daha doğru
BihterZiyagil Bence kan verin. Üzmek istemem ama ben gebeliğimi bu şekilde öğrendim, saatler sonra çöpten aldığım testle
Mucize2020 Pembeinekk273 insan silik olunca yine kesin net olamıyor en iyisi yarın sağlık ocağında kan testi yaptırın rahat olsun kafanız
BihterZiyagil Pembeinekk273 gebelik de olabilir kuruma çizgisi de. Kan verirseniz kafanız rahat olur 😊