Maybeoneday KahveliAnnee e müneccimmişiz gibi sormuş bende üstüme alındım napayım 😂😂 test yaptın mı canım testte cıkmadıysa olabiliyor gecikmeler dogumdan sonra cok normal
KahveliAnnee Maybeoneday yaptim kiz ağlayarak bekledim bide sonucunu 🤣🤣🤣 oldum oldum şükür adamı yaklastirmiyorum 🤣🤣🤣
Maviyesil121212 arinm hamilemiyim demişsiniz ben de cevap verdim üstte kalsın iste, yaranamıyorum da ya :(
Fenty arinm Hanımefendi arkadaşlar haklı, nasıl bilelim biz şimdi buradan? Yada nasıl içinizi rahatlatalım? Söyleyin ona göre yazalım bari.
Maybeoneday KahveliAnnee ahahahah kız yazık adama 😂 bak sonra aldatıldım diye post acma buraya ne demek yaklastırmıyorum 😂
arinm minmin-hanim her adetten önce kramp girerdi o var yüzümde sivilcelenmeler olurdu oda var ama adet yokk şaşırdm kaldm çok korkuyorm uyamıyorm bgn test alacm inş yontur ya🥲
Birbebekbiranne09 arinm bu postu bikere açtığım da çok pis linç yemiştim ordan bakınca teste mi benziyoruz felan demişlerdi aklıma geldi hüzünlendim
Aslmra80 arinm 3 gün olmadım gecen ay değil diğer ayda gecikmisti dedim yine gecikti ama sonu pozitif hamileyim 🙂
KahveliAnnee Maybeoneday adam da isten yorgun geliyor geldiği gibi koltukta zıbarıyor ahahahha yarın izin günü nasıl kaytaririm diye düşünüyorum 😂😂😂