pitircikkk valla çok zor keşke iyi kötü bi sebebi olsaydı ona göre çözüm arardik benim kız resmen konuşmak istemiyor bisey söylüyorum hadi sende söyle diyorum söylüyor ertesi gün aynı kelimeyi söyle diyorum “ı ııı” (hayır) diyor nedenini çok merak ediyorum konuşmaya başlasın bugüne kadar neden konusmadin diye sorcam 😅 bi yanım üzülüyor bi yanımda sanki hiç konusmicakmis gibi kabullendi