pitircikkk yaa nolur kafana takma. Kizim 2 yasindayken bi tek baba diodu, anne desin diye dualar ediodum. Onun yasindakiler internette goruyodum annesiyle sohbet eder gibi konusuyodu. Simdi 2,5 yasinda, konusmaya baslayinca bi anda basladi, simdi cumle kuruyo, hesap bile soruo bize😂 bazen dayanamiyorum sus artik diorm. Renkleri ingilizce turkce ezberledi soyluyo, sayilari soyluo, yani artik benimle sohbet bile edio. O yuzden hersey bi akda oluyo sakın uzulme. Aklim olsaydi hic uzulmezdim o gunleri kendime zehir etmezdim