Gzdzeynep tuuc benim kızım da öyle her seferinde tekrar yatırıyorum. Hatta bizim yatak montessori ve korkuluklara tırmanıyor 🤦🏻♀️ Uyutmak bir saat belki daha bile fazla sürüyor. Sabırlı olmak her seferinde tekrar yatırmak gerekiyor.
Gzdzeynep tuuc ben 7 aylıkken sallamayı bıraktım 2 yaşında şuan. Ama ne zaman bana sen odadan git ben yatcam derse o zaman bırakıp oddan çıkarım o zamana kadar da uyuyana kadar yanında kalmaya devam 😊