Merhaba kızlar… Benim bebeğim şu an 11.ayına yeni girdi daha öncede uyku eğitimini denemiştim ama olmuyor deyip vazgeçmiştim(vazgeçilmemesi lazım biliyorum ama😑) Doğduğundan beri biz onu o tatlı heyecanla kucağımıza yatırıp sallayarak uyutmaya alıştırmıştık. :) Şimdi ise ister istemez zaman geçtikçe kilo aldıkça zorlaşıyor hele de fıtıklı ve siyatikli bir anneysenizz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bebeğimi beşiğe bıraktığım an anında ayağa kalkıyor sağa sola yürüyor yatıyor kalkıyor oturuyor yani uyusun diye bıraksam o daha çok ayağa kalkıp oturuyor vs. Sizlerden yardım istiyorum, bebeklerinizi nasıl kendi kendine uyutmaya alıştırdınız ? En azından sallayıp etmeden…