mka2020 😔 Bende yalnız kalmaya çok korkuyorum ve hep yalnızım. Bebeğim olduğu için daha çor korkar oldum, ya bana birşey olur da o akşama kadar tek kalır kimse anlamazsa diyorum, camlar açık koltuğa çıkmayıda çok seviyor bana birşey olsa oraya çıksa kim kurtarır diyorum hep. Bende bu tarz şeyler de aşırı takıntı var özellikle bebeğim olduktan sonra o hasta olucak, onu kaybedicem korkusu çok yaşadım halada yaşıyorum bitmiş değil. Zaten bu olayı ilk yaşadığım zaman yine bebeğim hastaydı ve cenazemiz vardı aşırı stres yaptığım bir dönem di, aynı sizin dediğiniz gibi bir anda başladı nabzımı hiç ölçmedim ama biri kalbimi tutmuş sıkıyordu resmen nefes alamama, bayılma hissi, ateş sonra da terleme ölücek gibiydim.. inşallah benimde temiz çıkar herşey, gelen cevapların geneli panik atak olarak gelmiş artık ondan da şüphe ediyorum biraz daha olsa için rahatladı. Rabbim hepimize şifa versin inşallah 🌼