İyi geceler anneler.
Hemen hemen 1 senedir çekmiş olduğum bir çarpıntı var, sürekli kalbim ağzımda nabzımı hissediyorum arada ağrı yapıyor, ilk zamanda acile gittim ekg çekildi, kan alındı temiz dediler ama hala devam ediyor sonunda korkumu yenip kardiyolojiye randevu aldım Çarşamba günü gidicem çok korkuyorum 17 aylık bebeğim var, müslümanın kardeşine dua etmesi kabul olurmuş ne olur bana dua edin birşey çıkmasın 😔 Kimin duası kabul olur belli olmaz, dualarınızda banada yer ayırın lütfen adım rabia.