momtgb0676 Senin kararın ama bence şu mama olayını bir köşeye bırak.Bebek ağlar çünkü gazı olur vs. vs. ifade alanı geniş değildir. Yediklerine dikkat et, sabah akşam her an ağladığında, arandığında her saat başı emzir. Bebeklerimizden başka işimiz mi var. Onu güzelce emzir kendini besle gazını çıkarmak için mesajlar yap okşa sev pıt pıt vur sırtına.