momtgb0676 bebeğinizin kilo alımı az ve çişli bez sayısı 5 in altındaysa anne sütü yetmiyodur, formül mama vermenizde bi sakınca yok. Ama denemelisiniz markaları. benim bebeğim sadece sma yi icebiliyodu. Aptalımi sindiremiyodu. Sadece gece ac uyuyo diye düşünüyorsanız bi tek o zmn verin. Ama neden sağım yaptığınızı anlamadım. Emmiyor mu? Sağım yapınca çıkan miktar az olur. Ama emzirince bebek emdikçe süt gelir. Ona aldanmayın.