Kilo vermek tamamen beslenme alışkanlığı ile ilgili almakta aynı şekilde bende 3 aylık anneyim doğumdan önce 45 kgdim şuan 45.4 um doğumdan 1 hafta sonra direk 46 ya düşmüştüm günde 3 öğün yersem kilo vermiyorum da almıyorum da atıştırma olmazsa eğer ara öğün yaparsam alıyorum 2 öğün yersem de patır kutur kilo veriyorum 😀2 öğün biraz aralıklı oruca giriyor çünkü