Selam kızlar doğum yapalı nerdeyse 11 ay olacak ve ben hamile kalmadan önceki kilomdan daha da kilo verdim , emziriyorum ve çok yoruluyorum buna bağlıyorum bu kilo vermeyi zaten minyon zayıf biriydim eski liseli zamanlarıma döndüm ama bu durumdan hoşlanmıyorum nasıl kilo alıcam🙊 bitkisel şeyler mi içsem , proteinler mi of yardım edin bana🥺🥺