Geçmiş olsun canım bizde öyleyiz doktora gittik boğazı kızarmış enfeksiyon olabilir soğuk algınlığı olmuş dedi antibiyotik öksürük şurubu soğuk algınlığı şurubu verdi zar zor içti yarısı ağzına yarısı yere ama yinede gitmedi öksürüğü falan yarın yine götürücem doktora