2 haftadır öksürüyor götürdük doktora antibiyotik verdi bugün bitti antibiyotik öksürük hala hırıltılı burnu tıkanıyor sürekli açıyorum burnunu gögsüne sabah akşam vick sürüyorum bugün prospan aldırdım onu içti öksürügü rahatladı biraz demin uyudu nefes alamıyor gibi yeni temizledim burnu boş çok huzursuz alt azı dişleri çıkıyor sogan kestim baş ucuna koydum hava veriyorum sabahları ventolin yani bunları yaptığım halde yok. Artık kriz geçiricem öksürügü rahatladı biraz sadece