Asyaburccinn ben ilk Kaan olsa dedim öyle içime sindi ki başka isim düşünmedim hiç yurt dışında yaşadgımz için isin secerken aynı zamanda amerikalıların telaffuz edebilmesinede özellikle dıkkat edıyoruz kızıma serra ismini koyduk babasyla birlikte ortak kararmzdı oğlumada ben kaan olsun istedim babası hep ali olsun dedi taa kızıma hamileyken erkek olursa ali istiyorum ismini dıyordu bende kırmadım Ali Kaan oldu aslında iki isim asla sevmıyorum hep tek isimden yanaydım ama yakştrdm bilemıyorum kulaga tek isim gibi geliyo kısa oldgu içinde iki ismi aynı anda kullanıyoruz 🥰