Asyaburccinn denizkizi_ doruk ismi favorilerimde çok beğeniyorum ama eşim istemiyor kabul etse bırakırdım sanırım arada yine olsun mu falan diyorum tik yok☺️😓
Asyaburccinn 06082020 böyle canlı isimleri nedense hiç sevemiyorum tek isim olsun istiyorum hep biraz ağır olsun büyüyünce rahat kullansın falan diyorm ne biliyimmmm
Selenaren1121 Asyaburccinn AREN oğlumun adi farsçada çölde parlayan en görkenmli parlak kum tanesi demek
Asyaburccinn Mrv2 yaman ismi çok hoşuma gidiyor yamaç da aynı şekilde yaman bir hoşuma gitti şuanda teşekkür ederim canım ☺️
Asyaburccinn elifineylulu şuanda en favori ismimiz mirza ama nedense bir türlü emin olamadık yani başka bir isim beğenmezsek sanırım mirza olucak bakalım
Asyaburccinn Annesirintugceuzun mahir ismi de cook hoşuma gidiyor beğendiğim bir isim listemde varr tesekkur ederim canım
Mervesungur71 Oğluşumun adı Poyraz Aras ikinci oğlum olursa kesinlikle ya Rüzgar Ayaz ya Atlas Ayaz yada Aybar olacak ❤️
DefneNil_ Asyaburccinn kızım var Amine defne ismi eğer bir gün oğlum olursa babasının ismi muhammet ve çok beğendiğim bir isim mete koymayı düşünüyoruz. Muhammet Mete rabbim inşallah hayırlısıyla nasip eder. Sizde kucağınıza sağlıklı bir şekilde laırsonız inşallah
Durununannesi2703 Asyaburccinn Allah nasip eder de bir oğlum olursa Agâh Mehmet koymak isterim fikir olsun canım sanada Sağlıklı sıhhatli dünyaya gelsin inşallah🤍🌸
Melankoli Asyaburccinn Cihangir. Bir de doğu ismi derken Kürtçe demek mi istediniz? Öyleyse Rotinda ismini çok severim.