Cirkin bizimde bu ay açıldı canım pis dıgıdık çağatay diyor ya çağatay diyip anne demiyor 🤣her çocuk farklı gelişiyor işte benim eşim korana ilk çıktığından beri evden çalışıyor ikimiz birden ilgileniyoruz sürekli her yaptığımız işin içinde konusuyoruz belki ondan biraz farketmiş olabilir.