mombeto Ne hissettiginizi anlayabiliyorum..Öyle ki bazı kafalar var ,kendi gelini çalışmasın ama kendi kızı oğlu başarılı oldukça da anlatıp karşısındakini yersin..Burada sanırım kendi çocuğunu övme kendi cocugundan gururlanma gibi saçma bir şey var..Halbuki torununun annesi olarak sizinde gururunuzun oksanmaya desteklenmeye ihtiyacı olduğunu böylelikle oğlunun ve torunun daha mutlu bir evde yaşayabileceğini bilse eminim böyle şeyler yapmaz ama muhtemelen kendisi de öğrenmemiz cubku ona da aynen tam olarak kendisinin yaptığı gibi yapılmış zamanında.
Çalışın tabii ki hayat bugün bu şekilde olabilir ama hayatta her şey var her türlü şey olası ve ihtimal dahilinde bu sebeble her zaman B planlarına hazırlık olmak için bir kadın ayaklarının uzerinde durmalı,hiç bir şey olmasa bile her çocuk mutlaka güçlü mutlu sağlıklı ve başarılı bir anne ile büyümeyi hakeder.