mombeto Ben de kolejde öğretmenim. Hamilelik nedeniyle bıraktım. Kizim şimdi tam 1 yaşında ve gelecek yıl eylül ayında tam 24 aylık olacak. Bende sizin gibi gelecek yıl tekrar okul hayatına dönmek istiyorum nasipse. Bende şimdiden çok araştırmaya başladım. İnsan ikilem de çok kalıyor ama bizde bir şekilde çalışmak zorundayız. Hem onlar hem de kendimiz için. Çevremde 2 yaşlarında kreşe giden çok arkadaşımın çocuğu var. Günümuz şartları malesef böyle artık. Ben onlar için de bizim içinde iyi olacağını umuyorum. Kalbinizi ferah tutun her şey güzel olacaktır. ☺️