Snurak aynı durumj yaşadım kan içinde kalıyordu meme ucum. Avent kalkan, garmastan pomat ve sarı kantaron yağı kullandım. Biraz iyileştikten sonra da lansinoh sürmeye devam ettim. Şimdi bebeğim 4aylık ve rahatladım. Ama acıyı neredeyse 2 ay çektim ve meme ucum açık yara olduğu için enfeksiyon kapıp mastite kadar gitti. Daha çok yeniyken mutlaka önlem alın çok zor bi durum. Garmastan ve kantaronu emzirmeden önce ben hep temizledim ve her emzirme sonrasında sürdüm mutlaka. Ama kalkan mutlaka kullanın çünkü çamaşıra temas ettikçe asla iyileşmiyor😢 şimdiden geçmiş olsun