Snurak
benim de çok kötü yara olmuştu hatta bebeğimin ağzından kalıntılar bile çıkardığım oldu ona rağmen emzirmeye devam ettim ,çok kötü günlerdi ağrıdan bayıldığım olmuştu
doktora gittim fito krem ve madecasol verdi
allah razı olsun o doktordan,onun sayesinde geçti yaralarım
sizde deneyin şayet benim kadar kötü ise, sürüp açık bırakıyordum emzirdiğimde siliyordum tabi
geçmiş olsun Size de çok kötü ağrılar gerçekten