Nurdanalkanozkan Ozge_AyazEfee cnm benm oğlum 1.5 aylık daha demir ilacı kullanmaya başlamadık henüz mamadan dolayı yeşil oluyor sanırım bende anlamadım doktorumuz relactaz diye bir damla verdi laktoz sindirimi için ama kullanamadım bebeğimi çok huzursuz yaptı
Nurdanalkanozkan Nuryalcndag cnm diğer mamayı nasıl kullanıyorsam öyle devam ettim ben 1.5 aylık bebeğim 2 saatte 1 80cc veriyorum ben bazen bitiriyor hepsini bazen bırakıyor biraz şimdilik iyi gidiyor ama kakası yeşil ve kokuyor baya kötü😞
Nuryalcndag Nurdanalkanozkan evet kötü koku ve yeşil kaka yapar ikisi de normal ekşimsi kokabilir kakası
Ozge_AyazEfee Nuryalcndag yaaa kıyamam çok zor çok. Ben de emzirdiğim dönem demek ki diyeti tam anlamıyla uygulayamadığım için ne zaman tamamen beni bıraktı ve ek gıdaya başladı o zaman düzelmeye başladı oğlum
Nuryalcndag Ozge_AyazEfee aynen benim kızımda çoookama çok huysuz yemediğim gibi birde huzursuzkuk diz boyu çok yoruyor canımı çıkarıyor 😑
Ozlemdursun16 Rmeysa058 zaten zayıf ve iştahsızdı ama çok yıpranıyorm böyle olunca aç yemek istiyo ama tadını sevmiyo bırakıyo :( doktorunuz ne diyo peki ek gıdaya 5 aylıkken başladınız mı?
Ozlemdursun16 Merveak maşallah ne kadar güzel 🧿 benim kızımda çok hareketli ama hep iştahsızdı şimdi bu mamayla daha da iştahsız olmadı ek gıdayla destekliycem doktorumda öyle yapmamı söylemişti
Rmeysa058 Ozlemdursun16 evet benim kızımda öyle yemek istiyo seviniyo ağzını açıyo ama ağzına aldığı an tükürüyor suratını ekşitiyor. Kilosu az olunca ve mamayla beslendiği için 5 aylıklen başlattı ek gıdaya Doktorum alman ve herşeye normal diyor zaten 😞
Eslemina TugbaCesur 4 ay için olanı verebilir miyiz peki ekstra üzerinde alerji olan bebekleri diye bir belirti varmı