Aysenil_ Mamanın kendisi çilekli canım. Alerji uzmanı bir tanıdığım, çileğin korkulduğu kadar alerjik olmadığını söylemişti, ama bir başka tanıdığım çilek yediğinde acillik oluyordu. Sanırım bünyeye göre değişiyor. Oğlum 6 aylık bizde olmadı çok şükür, çok da severek yiyor. Ama tabi riskleri bilmek gerek.