Ben kimyonlu su yapar verirdim iyi gelirdi doktora da danıştım iyi yapmıssın dedi suyu kaynatırdım bir fincanın içerisine bir buçuk çay kaşığı kimyon koyardım yarım çay kaşıgıda toz şeker atardım fincanın yarısını kaynamış suyla doldururdum iyice karıştırıp biraz ılımasını beklerdim ılık bi şekilde verirdim severek içerdi bebeğim tortunu değil yalnız yukarda olan suyundan iyi gelirdi biogaia ddamla kllanırdım ekstadan şimdi 6 aylık bebeğim gaz sorunu falan yok allaha şükür baklagillerden Vazgeçmiştim ben yediklerime dikkat ederdim gaz yapan şeylerden uzak dur derim eczacıda sizden geliyor o gaz sorunu demişti sütten geçiyor asitli şeyler çok yapıyor ayaklarınızıda sıcak tutun hem siz hem bebeğinizin geçmiş olsun