minikmelegimmmm Beyazs 15 günlükten başladı nerdeyse iki aylığiz hala geçmedi gazı 🙄 tüm damlaları kullandık sanırım ev eczane gibi biogai, nurse harveys, maflor relaktaz ama yok işte fayda etmiyor maalesef ben alıştım masaj da yapsam geçmiyor gündüz hiç uyku yok
Ayseege6156 Beyazs emzirdikten sonra hafif meilli yüz üstü yatırıp sırtını sıvazlayın ufak ufak vurun birde mutlaka gaz damlası kullanın çok işe yarıyor
minikmelegimmmm minikmelegimmmm acı elma yağı da denedik banyo da yaptırdık kimyonlu şeyler de tüketiyorum yani tüm her şeyi denedim ben kabullendim 😂
emoo minikmelegimmmm ben sizinkilerden dahada fazlasınınkullandım 🙈napsanz yok zaman çıldrcaktm artık gerçektrn 3aylık olunca hafifledi şuan 3.5aylık hala gazı var ama az bir uğraşka çıkarıyor 4.ayda inşallah tam bieter o damlalarıda bırakmştm 2ay10günlkken falan daha çok kıvrandırıolar bence sadece probiyotikle devam ettim
Ayseege6156 minikmelegimmmm ozaman bi 6 ay kadar sabrediceksin 4. Aydan sonra hafifliyor genelde canım
minikmelegimmmm Ayseege6156 Aynen geçer diyorlar üç dört aya inşallah ya çocuk büyük insan gibi gündüzleri hiç uyumuor çünkü sağlıklı büyümeyecek diye korkuyorum uyku önemli çünkü
minikmelegimmmm emoo Valla en son ben de birakcam kendi haline 😂😂 geçer diyorlar bekliyorum bakalım canım inşallah hafifler de gündüz iki saat uyusa yeter ama yok gazdan dalamiyor
emoo minikmelegimmmm aynıydı sabah 9dan akşam 9a kadar hiç uyumazdı bende çok korktm ama hem boyu hem kilosu iyi yıprtmayn kendinizi ben yaptm ondan yapmayın🙂az kalmş biZde alerjide çıktı gerçi çok gazlı olması ondanmş yani geçiyor sabırlı olcaz artık birde 3.ayda gülüot iletişimde kurumca kandrması daha kolaynoluo o aylarda pek bişeyden anlamyınca kandıramyor insan
Fenty Beyazs Tercih meselesi, gaz için gayet olumlu sonuç veriyor aslında ama siz bilirsiniz. Kullanmıyorsanız internette bununla ilgili masaj yöntemleri var, bir de sıcak duş iyi gelir. Ayaklarını sıcak tutmaya gayret edin.
minikmelegimmmm Ekm Damla kullandım ama bıraktık hepsini cnm çünkü şu an alerji diyetindeyim o damlaların çoğunda laktoz var doktor kullanma dedi süt alerjisi olabilir diye şu an sadece relaktaz veriyorum
minikmelegimmmm emoo aynen cnm kilo alıyor şükür ama uyumayinca insan gelişmez mi diyor 🤔 ben de üç gündür alerji diyetindeyim et süt yumurtayi kestik bir ay takip edilecek sizde geçti mi diyet yapınca neye alerjiniz vardı buldunuz mu