Milagrosoreiro ben😔bebeğim 2020 şubatta doğdu martta karantina başladı başta sıkıntıdan başladı şimdi baya bir alışkanlık oldu. Eve yazlığa devamlı bişiler alıyorum, kitap alışverişim zaten hep vardı ama onu da abarttım. Sabah baktım sadece trendyoldan bin lirayı geçmişim bu ay🤦🏻♀️Daha başka alışveriş siteleri de var harcama yaptığım ekstreyi görmek istemiyorum. Ben de Yargıcı’dan İpekyol’dan alıyorum onların da fiyatlar arşa çıktı maalesef. Tez yazıyorum bunaldıkça alışverişe yöneldim😔