Milagrosoreiro Bi ara senin gibiydim yemin ederim yönetici diyoduki artık yeter kargocular senin yüzünden maaş alıyor 😬😬
Ama duruldum , eşimde garibim maaşlı çalışan biri sonuçta 10,20 milyar gelirimiz de yok malûm.
Eşime söz verdim ihtiyacım olmayan yada gerekmeyen hiçbirşey almıyorum, mutluyum 🙈😂😂